Usuaris de centre
INDEX
Quan l'alumnat d'ESO i BAT de l'Institut Nicolau Copèrnic es carrega a l'aplicació de control d'assistència es duent a terme automàticament les següents accions:
Per alumnes nous, es generen simultàniament :
- els correus del domini @alumnat.copernic.cat de cadascún dels alumnes. Aquest és el correu corporatiu d'obligada consulta
- els usuaris per accedir a les eines google vinculades al domini copernic.cat , a l'aplicació de gestió de l'assistència i a la wifi de centre
- la contrasenya unificada per aquestes aplicacions.
Per alumnes de continuïtat:
- S'actualitzen dades si escau
Una vegada confirmada la correcta càrrega de dades es generen, des de l'aplicació de control d'assistència, els usuaris i contrasenyes perquè les famílies puguin accedir a l'aplicació de control de l'assistència i comunicació
Aquestes dades d'accés es fan arribar ales famílies per diferents vies escollides des de les tutories i coordinacions
L'actualització de les contrasenyes la poden realitzar els alumnes, els tutors o els administradors de Google Suite
Quan l'alumnat de CCFF de l'Institut Nicolau Copèrnic ha formalitzat la matrçicula, es carrega a l'aplicació de control d'assistència duent a terme automàticament les següents accions:
Per alumnes nous, es generen simultàniament :
- els correus del domini @alumnat.copernic.cat de cadascún dels alumnes. Aquest és el correu corporatiu d'obligada consulta
- els usuaris per accedir...
- a les eines google vinculades al domini copernic.cat
- la 'aplicació de gestió de l'assistència
- al campus virtual
- al gestor de versions git
- a la wifi de centre
- la contrasenya unificada per totes aquestes aplicacions.
Per alumnes de continuïtat:
- S'actualitzen dades si escau
Una vegada confirmada la correcta càrrega de dades es generen, des de l'aplicació de control d'assistència, els usuaris i contrasenyes perquè les famílies puguin accedir a l'aplicació de control de l'assistència i comunicació
Aquestes dades d'accés es fan arribar ales famílies per diferents vies escollides des de les tutories i coordinacions
L'actualització de les contrasenyes la poden realitzar els alumnes, els tutors o els administradors de Google Suite
La gestió dels usuaris de professorat és diferent de la de l'alumnat i tan bon punt s'incorpora al centre un membre del professorat, un dels caps d'estudi
- genera, des de l'aplicació de gestió centralitzada, un usuari i estableix la seva contrasenya
- introdueix dades de contacte
- Indica a quines aplicacions de centre ha d'estar donat d'alta
- assigna als grups als que aquest docent ha de pertanyer
Amb aquestes actuacions es desencadenen una sèrie de processos en els que :
- es genera l'usuari i la contrasenya per accedir a les aplicacions que s'hagin indicat. Aquestes poden ser: gestor d'assistència, campus virtual, gestor de versions, programa d'enquestes, gestió de la web, programa de gestió d'incidències,... i algunes altres més específiques dels cicles formatius
- es dona accés a la wifi de centre
- es genera el correu del domini copernic.cat per poder accedir al correu, d'obligada consulta, i a les eines Google que des de l'administració de Google Suite s'hagin indicat.
- s'assignen, en funció dels grups als que s'hagin assignat, als cursos del campus virtual vinculats a aquests grups.
L'actualització de les contrasenyes la poden realitzar els/les docents, o administradors de Google Suite
Quan un docent abandona el centre es deshabilita, amb el que tots els accessos donats es desactiven.