Usuaris de centre
INDEX
Quan l'alumnat d'ESO i BAT de l'Institut Nicolau Copèrnic es carrega a l'aplicació de control d'assistència es duent a terme automàticament les següents accions:
Per alumnes nous, es generen simultàniament :
- els correus del domini @alumnat.copernic.cat de cadascún dels alumnes. Aquest és el correu corporatiu d'obligada consulta
- els usuaris per accedir a les eines google vinculades al domini copernic.cat , a l'aplicació de gestió de l'assistència i a la wifi de centre
- la contrasenya unificada per aquestes aplicacions.
Per alumnes de continuïtat:
- S'actualitzen dades si escau
Una vegada confirmada la correcta càrrega de dades es generen, des de l'aplicació de control d'assistència, els usuaris i contrasenyes perquè les famílies puguin accedir a l'aplicació de control de l'assistència i comunicació
Aquestes dades d'accés es fan arribar ales famílies per diferents vies escollides des de les tutories i coordinacions
L'actualització de les contrasenyes la poden realitzar els alumnes, els tutors o els administradors de Google Suite
Quan l'alumnat de CCFF de l'Institut Nicolau Copèrnic ha formalitzat la matrçicula, es carrega a l'aplicació de control d'assistència duent a terme automàticament les següents accions:
Per alumnes nous, es generen simultàniament :
- els correus del domini @alumnat.copernic.cat de cadascún dels alumnes. Aquest és el correu corporatiu d'obligada consulta
- els usuaris per accedir...
- a les eines google vinculades al domini copernic.cat
- la 'aplicació de gestió de l'assistència
- al campus virtual
- al gestor de versions git
- a la wifi de centre
- la contrasenya unificada per totes aquestes aplicacions.
Per alumnes de continuïtat:
- S'actualitzen dades si escau
Una vegada confirmada la correcta càrrega de dades es generen, des de l'aplicació de control d'assistència, els usuaris i contrasenyes perquè les famílies puguin accedir a l'aplicació de control de l'assistència i comunicació
Aquestes dades d'accés es fan arribar ales famílies per diferents vies escollides des de les tutories i coordinacions
L'actualització de les contrasenyes la poden realitzar els alumnes, els tutors o els administradors de Google Suite
La gestió dels usuaris de professorat és diferent de la de l'alumnat i tan bon punt s'incorpora al centre un membre del professorat, un dels caps d'estudi
- genera, des de l'aplicació de gestió centralitzada, un usuari i estableix la seva contrasenya
- introdueix dades de contacte
- Indica a quines aplicacions de centre ha d'estar donat d'alta
- assigna als grups als que aquest docent ha de pertanyer
Amb aquestes actuacions es desencadenen una sèrie de processos en els que :
- es genera l'usuari i la contrasenya per accedir a les aplicacions que s'hagin indicat. Aquestes poden ser: gestor d'assistència, campus virtual, gestor de versions, programa d'enquestes, gestió de la web, programa de gestió d'incidències,... i algunes altres més específiques dels cicles formatius
- es dona accés a la wifi de centre
- es genera el correu del domini copernic.cat per poder accedir al correu, d'obligada consulta, i a les eines Google que des de l'administració de Google Suite s'hagin indicat.
- s'assignen, en funció dels grups als que s'hagin assignat, als cursos del campus virtual vinculats a aquests grups.
L'actualització de les contrasenyes la poden realitzar els/les docents, o administradors de Google Suite
Quan un docent abandona el centre es deshabilita, amb el que tots els accessos donats es desactiven.
Cada càrrec del centre disposa d'un compte específic de correu amb el format Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.' i una unitat compartida dedicada de forma que la documentació vinculada al càrrec es desvincula dels comptes personals. D'aquesta forma és millora la transparència i es faciliten els canvis de càrrec